Projektkoordinator til Thy Erhvervsforum

 

Erhvervslivet i Thy trives og er i god udvikling. Derfor søger vi endnu en medarbejder til at understøtte Thy Erhvervsforums indsats til og for erhvervslivet.

Trives du med nye udfordringer, har du erfaring med projekthåndtering, og har du mod på at arbejde med erhvervsfremme i Thy, så er du måske Thy Erhvervsforums nye projektkoordinator.

Vi søger en projektkoordinator til egne projekter, til at være backoffice for vores erhvervskonsulenter samt til at opsamle og koordinere viden omkring erhvervsfremme i Thy.

Dine nøgleopgaver

  • Udarbejde projektbeskrivelser for igangværende og nye projekter (interne)
  • Backoffice for erhvervskonsulenter – herunder opdatere projekter, projektbeskrivelser etc.
  • Indsamle, systematisere og koordinere viden omkring erhvervsfremmeaktiviteter i Thy
  • Proaktiv og fokuseret indsats i forhold til medlemsrekruttering og medlems servicering
  • Opfølgning på iværksættere og iværksætter aktiviteter
  • Deltage i udarbejdelse af kommunikation med erhvervslivet i Thy – herunder beskrive ”de gode cases”.
  • Planlægge, gennemføre og evaluere egne projekter – efter erhvervschefens anvisning – herunder af erhvervsforums egne medlems arrangementer
  • Projektkoordinator til BRN og andre regionale/tværkommunale opgaver bl.a. i forhold til vækstinitiativer og andre projekter.

 

Kvalifikationer

Ved besættelse af stillingen vil der blive lagt vægt på:

  • Relevant mellemlang eller lang videregående uddannelse med fokus på projektledelse, kommunikation og rådgivning.
  • Du brænder for og har indsigt i erhvervslivets rammevilkår.
  • Relevant erhvervsmæssig erfaring – gerne med projektansvar – der har givet den rette indsigt og ballast til at møde erhvervsledere kompetent, professionelt og i øjenhøjde.

 

Vigtige personlige egenskaber:

  • Du har et stort drive og ægte engagement.
  • Du er god til kommunikation.
  • Du arbejder struktureret og analytisk og kan se opgaverne i et større perspektiv.
  • Du har ordenssans.
  • Du kan omsætte ord til handling og skabe resultater.
  • Du har et stort overblik og har nemt ved at prioritere komplekse opgaver.
  • Du ser muligheder frem for begrænsninger – en problemknuser
  • Du evner at arbejde på mange fronter på samme tid.
  • Du har humor.

 

Du tilbydes:

  • Et spændende job med stor kontaktflade, et arbejdsmiljø i en lille organisation hvor der sættes stor pris på selvstændighed.   
  • Et job, hvor du tager ansvar og selv planlægger din arbejdsdag
  • Et uformelt miljø med højt til loftet
  • En lønpakke som svarer til dine kompetencer og resultater

 

Hvis du vil vide mere om jobbet er du velkommen til at kontakte erhvervschef Kim Bak Kristensen på tlf. 97 96 30 91

Send din ansøgning og CV til kim@thyef.dk. Ansøgningerne vil blive behandlet løbende.

 

 

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmailFacebooktwittergoogle_pluslinkedinmailby feather